Česta pitanja

Koje sve izvore pratite u okviru servisa za praćenje nadmetanja?

Briefing prati sve relevantne izvore u kojima se objavljuje javna nabava i možete biti sigurni da nećemo propustiti niti jedno za Vas važno nadmetanje. Pratimo tisak, službene glasnike, službene izvore, međunarodne web stranice koje objavljuju tendere te tisuće web stranica naručitelja sa nadmetanjima (jednostavna nabava).

Koje sve zemlje pratite u okviru servisa?

Briefing trenutno prati nadmetanja iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Kosova, Slovenije i Makedonije.

U koje doba dana mogu očekivati nadmetanja?

Nadmetanja šaljemo na dan objave u dva navrata: do 12 h i oko 15:00 h, a najkasnije narednog dana.

Šaljete li nadmetanja prema ključnim riječima?

Ne oslanjamo se isključivo na softversku pretragu (ključne riječi), nego svako nadmetanje pregledamo i šaljemo korisnicima prema dogovorenim kategorijama.

Da li mogu dobiti popis kategorija kako bih sam/sama obabrao/la ono što me zanima?

Popis kategorija je internog karaktera i nije u cijelosti dostupan korisnicima. Naši administratori će u telefonskom razgovoru predložiti potrebne kategorije prema Vašoj djelatnosti kako biste dobili nadmetanja koja Vas zanimaju.

Na koliko e-mail adresa možemo primati nadmetanja?

Broj e-mail adresa za primanje tendera nije ograničen. Dodatne e-mail adrese ne naplaćujemo i uključene su u pretplatu.

U kojoj formi se dostavljaju nadmetanja?

Nadmetanja dostavljamo u formi linkova i priloga/attachmenta. Ukoliko ne želite primati nadmetanja putem e-maila, možete koristiti web servis i objave pregledati u Vašoj Briefing bazi za koju ste dobili korisničke podatke prilikom testnog perioda ili početna pretplatničkog odnosa.

U čemu je razlika i koja je opcija prihvatljivija?

Ukoliko se odlučite za linkove, dobit ćete dva maila dnevno u kojima se nalazi popis nadmetanja koji se sastoji od predmeta nabave, datuma i izvora u kojem je objavljen. Svaki link Vas vodi na kompletan tekst nadmetanja. Ukoliko se odlučite za priloge, svako nadmetanje ćete dobiti u posebnom mailu. Ukoliko za Vašu djelatnost ima mnogo nadmetanja (npr. građevinarstvo, medicinska oprema, informatika i sl.), linkovi su bolja opcija. Ukoliko nadmetanja ne želite primati putem e-maila, za Vas je idealna opcija web servis putem kojeg sve objave pregledate u Vašoj Briefing bazi. Nadmetanja se u bazi pojavljuju čim budu obrađeni i uneseni u naš sustav.

Mogu li pretraživati nadmetanja?

Sva nadmetanja koja dobijete mailom su smještena unutar Vašeg korisničkog weba/baze kojem pristupate korisničkim podacima. Njih ste dobili e-mailom sa početkom pretplatničkog odnosa. Nadmetanja možete pretraživati po raznim parametrima (po servisima, predmetu nabave, županijama, naručiteljima, itd.). Možete napraviti i eksport odabranih nadmetanja u Excel.

Što kada istekne probni period i želim se pretplatiti?

O isteku probnog perioda ćemo Vas pravovremeno obavijestiti, te ćemo Vam poslati ponudu za pretplatu. Ukoliko želite, ponudu Vam možemo poslati i u toku probnog perioda.

Na koji način mogu postati vaš klijent?

Dovoljno je da ispunjenu ponudu vratite putem e-maila ili faxa i isti dan možete početi koristiti naše usluge.

Na koji period se mogu pretplatiti?

Briefing je formulirao ponude tako da nudi mjesečnu, tromjesečnu, polugodišnju i godišnju pretplatu. Pretplate ne ovise od broja poslanih tendera. Ukoliko imate dodatnih pitanja, budite slobodni da nam se javite putem naših kontakt telefona ili e-mailom.

Zaboravio/la sam korisničke podatke?

Javite se putem e-maila ili telefonom i dobit ćete ih odmah.

Ne radi mi e-mail a pretplatnik sam. Što sada?

Nadmetanja uvijek možete pregledati u bazi/korisničkom webu u kojoj se nalazi sve što Vam je poslano na e-mail adresu/e od trenutka Vaše pretplate. Korisničke podatke dobivate prilikom prve pretplate. Ukoliko ste ih zaboravili, javite nam se.

Da li možemo izmijeniti e-mail adrese na koje primamo nadmetanja?

E-mail adresu možete promijeniti u svakom trenutku, ili dodati novu/e bez dodatne naknade javljanjem na naše kontakt mailove ili telefon.

Namjeravamo proširiti djelatnost. Možemo li naknadno dodati teme za praćenje?

Naravno! Prema Vašoj potrebi kategorije za praćenje nadmetanja mogu se mijenjati, dodavati ili oduzimati. Potrebno je samo da nas kontaktirate na bilo koji način i zatražite izmjene.

Izbrisali smo e-mailove sa nadmetanjima, a trebaju nam?

Sva nadmetanja koje ste ikad dobili na e-mail su smješteni i u Vašoj bazi/korisničkom webu kojoj pristupate korisničkim podacima. Nadmetanja možemo poslati ponovo na željenu e-mail adresu na Vaš zahtjev.